mamma dagen

hej alla bloggare! Jag kom till mamma på söndagen och då gick jag ut med Eros (en lång prominad) sen så kom brorsan, Anna och jennie till oss och då så prata jag lite med dom innan wallander började. Idag så ska vi baka lussebullar och så har mormor vart här idag, sen kommer det gäster hem till oss och sen så ska jag hämta moa på dagis. Roligt roligt, sen igår så träffa jag en gammal kompis som jag inte hade sätt på as länge så det va roligt och träffa han. Imorgon så ska jag fira jul här hos mamma och det ska bli jätte roligt och sen att få träffa alla släcktingar, sen på juldagen så ska jag fira jul med min foster familj och det ska också bli roligt men måste gå nu så hej då. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: