En bra dag:D

Hejsan alla bloggare igen:D Idag fick jag lite papper och jag blev först arg för jag trodde jag skulle få gå på lia-skolan igen men jag fick faktist flytta hem men kommer sakna min foster familj ändå. Kommer få börja på skolan i Hallstahammar, sen så kommer vi nog flytta till en större lägenhet också. Vi kommer bo kvar i Hallstahammar i alla fall. Idag har jag legat och kollat på filmer på tv och sedan gått ut med Eros. Det är skönt väder i alla fall, det är ite för varmt och inte för kallt och inget regn:D Snart fyller ju min foster syster 14år, ett stort Grattis till dej gumman! ja nu ska jag väll logga ut från alla sidor och göra nått annat så bye, ha det så bra alla bloggare.......

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, kommer sakna dej meeeeest! <3



Här är det kallt, men inge regn -.-'

2010-07-23 @ 18:15:01 | URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: