21/7-2010

Hejsan alla bloggare! I natt så sov jag hos min kontakt person som heter Catta, var där ett tag och sen åkte jag hem och satt mej vid datan ett tag. Sen så gick jag ut med eros, sen gick jag till catta igen och då åkte vi och bada en snabbis och sen gick jag hem. Den saken jag skulle berätta nästa vecka berättar jag nu. Jag tror jag är gravid för han inte haft min mens på en månad snart så vi ska göra ett test sen, typ i början av agusti ringer vi och bokar tid i så fall. Först ville jag hålla det hemligt men jag kan bara inte hålla mej nu. Snart blir det att äta och sen ska mamma och jag gå ut med Eros, Eros har vart så gosig hela dagen:) har inget mer att skriva så ses imorgon kanske, kram ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: