20/7-2010

Hejsan! jag har inte vart inne på denna blogg på jätte länge och det är för jag har haft fullt upp. Just nu bor jag hos mamma tills vi får besked om vart jag ska bo, alltså om jag ska bo hos mamma eller hos min foster familj. Jag tror faktist att jag vill bo hemma för jag har saknat alla så himmla mkt men vi får se hur det blir. Ja jag mår jätte bra utom att jag kanske har vart lite tjurig för ingenting just nu men jag kanske berättar lite mer om det nästa vecka. Nu när jag har vart hos mamma så har vi mest badat och solat, vart lite med kompisar, vart ute med eros ibland, kollat på film och ätigt god mat. Vi åkte till tingsrätten den 8/7-2010 och då skulle vi prata om vart jag skulle bo och så men jag fick inte vara med så det var onödigt att jag följde med tycker jag. Ska ut med min hund Eros klockan halv 6 och sen måste jag ju städa om mamma tog fram damsugaren för jag vet inte vart den är. Någon jag saknar välldigt mkt nu är min gammla hund moses, han var nästan hel svart  och han såg ut som en varg. Sitter och kollar på ett kort på han nu men jag måste väll gå vidare nu, det är sådant man måste göra ibland men man måste få minnas stunderna ibland. Vet inte vad jag ska skriva mer så hej då! kram ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: