Bästa dagen i mitt liv<3

Hejsan alla bloggare! Igår så var allt så jobbigt för det är så många som tycker om mej och som är kära i mej men i morse så bestämde jag mej och smsa den killen direkt att jag var kär i den. Jag fråga om han ville ha mej och han sa ja, fan va lycklig jag är nu. Vi blev tillsammans idag och jag älskar han, han bor i jönköping men vi kan träffas ändå. Jag träffa han på ett ungdomshem förut men nu bestämde vi oss för att bli tillsammans. Han heter Patrik! Igår så köpte jag en massa barn kläder till mina syskons barn och till barna som jag får sen, fast stora stolekar. Sen idag så hämta jag kläder hos min faster som jag hade fått av min kusin Sanna och det var verkligen skit snygga kläder, tack så mkt. Har inte så mkt att skriva nu utom att jag ska till kolmården imorgon med syrrans familj hehe, ska bli jätte roligt. Bye, kram ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: