Hejsan alla bloggare:D

Igår så åkte jag till mina släcktingar Eva och Arne, Eva och jag åkte och shoppa igår hela dagen. Hitta en hel del jätte fina kläder. Sen så kolla vi på en film på tv och åt pizza, sen gick jag och la mej i Magnus säng och sov. Den var stor och härlig, Magnus är Eva och Arnes son. Sen så åkte jag hem idag och imorgon kanske man sover hos en kompis i västerås, älskar verkligen västerås. Juste jag kom på att vi har sökt in till en skola som heter kantzowska men ändra mej så kommer nog få börja i sala detta år eller nästa år. Jag vill bli delfin skötare och sen vill jag nog flytta till öland med min kille, fan va härligt. Nu har jag inget mer att skriva så hej då alla bloggare! kram ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: